vineri, 16 noiembrie 2007

preshedintele tau da beep-uri?

tocmai am vorbit cu preshedintele.
cum care preshedinte? preshedintele base!
da. mi-a zis un coleg de el, adineauri. k ma cauta.
preshedintele avea nevoie de ajutorul meu. m-a rugat sa-l sun, ca el n-avea bani de telefon.
a trimis prea multe mesaje shi crek i s-a golit cartela.
l-am sunat, cu taxa inversa, shtii tu... k atunci knd beam totzi banii de tabara in prima zi shi trebuia sa-l sun pe tata sa vina sa-mi aduca de mancare.
l-am sunat, deci, pe base, ce era sa fac... k doar nu in fiekre zi are preshedintele nevoie de mine.

ce-am retzinut din ce mi-a spus?

ca i-ar placea sa-mi spuna pe nume.
ca ar trebui sa mergem sa facem curatzenie.
ca ma simte aproape.
ca politicienii sunt ticaloshitzi, shi ca le e frik de mine.
shi... sa apas pe 5, sa-i las un mesaj

doar doua probleme...
1. ma tem k preshedintele a abuzat de banii de tabara ai mai multor fraieri

shi

2. oare imi asculta mesajul shi-mi trimite ceva de mancare?

Niciun comentariu: