sâmbătă, 24 noiembrie 2007

tu cu cine votezi?

Marturisesc ca shtirile politice ma depashesc.
Fara sa semnalizeze, ba chiar shi pe sensul opus, dak nu le dau prioritate.
De-a lungul timpului am invatzat suficienta "politica" incat sa shtiu ca o shtire cu X e o shtire, kit k nimănui nu i se pare, iar o shtire cu Y nu e o shtire, indiferent de cat de clara e pentru restul lumii.
Asha ca, de ce m-ash mai duce sa votez?
Sa trimit vreun politician in parlamentul european?
sau sa-mi exprim optziunea fatza de uninominal?
Hai sa fim serioshi!
Care-i "predicatul" votului de maine?
Curatenie, zicea Basescu?
Iar alegem raul mai putzin rau dintre mai multe rele? De ce, shi pana cand?
Nici unul dintre oamenii pe care-i cunosc nu voteaza maine. Ma supun şi eu majoritatzii.
Shi nu imi e rushine. Shi nu ma simt mai putzin roman. Kit k boicotul de maine, dak va fi pe kt de general ne-ashteptam noi presa sa fie, va fi speculat de vreun politician abil... nu-mi mai pasa.
Nu maine, k lucrez... dar poimaine imi scot pashaport. Primul, la aproape 28 de ani.
Il scot sa fie scos, nu k am nevoie.
În america mea personala, nu ma intreaba nimeni de viza.

2 comentarii:

Anonim spunea...

Stiu cu cine voi vota, dar NU cu cateii. mai bine as vota o felina :lol:

Dan Gheorghe spunea...

intrebarea e cum vor arata clasamentele astea peste sase luni. sa vedem atunci cata popularitate vor mai avea partidele care intra acum la guvernare, cate procente va avea partidul ramas in opozitie. dar mai ales cate procente vor avea partidele care n-au intrat acum in parlament. parerea mea e ca anul 2009, cel plin de criza economica, va rasturna ordinea procentelor de acum. mai ales ca se vorbeste deja de anticipate. si cei din urma s-ar putea sa fie …