duminică, 28 octombrie 2007

un joc cat o viatza

oare cata minte ii trebuie unui om k la sfarshitul unei zile de munk, sa-shi petreak toata noaptea in lumea virtuala, shtiind ca a doua zi o ia de la capat cu munca?
jocul pe net. io sunt addicted.
adik, frate... poa' sa ninga, poa' sa ploua, dak e netu' platit shi cartela ink vie... trai neneaca!
nu incerk sa te pui cu jocul meu. pentru ca acolo am muschi pe abdomen shi pectorali. shi vraji care-mi trimit adversarii urland in abis.
pentru ca acolo garzile ma saluta shi playerii mi-s prieteni.
pentru ca dak ma raneshte cineva, ma bandajez.
shi-mi cresc viatza shi daca mananc un mar.
dak ma grabesc, zbor spre unde am treaba.
altfel, am un cal ce scoate foc pe nari.
ma imbrac numai cu ce-mi tricotez eu.
shi am... un minion. mai mare shi mai rau ca mine. de fapt am 5.
iar dak mor, rapus de inamici, am doua feluri de a invia.



asha ca itzi mai spun o data! nu te pune cu jocul meu, n-ai nici o shansa!

2 comentarii:

Anonim spunea...

auzi... si daca se ia curentu, ce faci?

UnCopilutz spunea...

"oare cata minte ii trebuie unui om k la sfarshitul unei zile de munk, sa-shi petreak toata noaptea in lumea virtuala"
Îmi place la nebunie faptul că gramatica ta este desăvârşită.